Komunikat
Zawiadomienie!
Zebranie dla rodziców dzieci przyjętych do klasy I w Szkole Podstawowej nr 2 w Puławach na rok szkolny 2012/2013 odbędzie się 12.06.2012 r. o godz. 16.00 w budynku Szkoły przy ul. Aleja Mała 10 w stołówce na parterze. Obecność obowiązkowa!
Zawiadomienie!
Zebranie dla rodziców dzieci przyjętych do oddziału zerowego w Szkole Podstawowej nr 2 w Puławach na rok szkolny 2012/2013 odbędzie się 14.06.2012 r. o godz. 16.00 w budynku Szkoły przy ul. Aleja Mała 10 w stołówce na parterze. Obecność obowiązkowa!
Jadłospis 01.03-05.03.2021r (zobacz)
Od dnia 9 listopada 2020 r. biblioteka szkolna jest czynna w godz. 8.00 - 14.00.
Biblioteka- wypożyczenia (zobacz)
Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych (zobacz)
W roku szkolnym 2020/2021 konsultacje nauczycieli i wychowawców z rodzicami odbywają się poprzez dziennik elektroniczny bądź za pomocą innych metod wykorzystywanych w komunikacji na odległość. Dopuszcza się kontakt osobisty tylko po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.